Meny
  • Hem
  • Kunskapstester
    • Kunskapstester
    • Kunskapskrav
    • Förberedande utbildning
    • Villkor & regler
    • Praktiskt genomförande
    • Licens & certifikat
    • Behörighetstester
    • Kommittén för kunskapsstandard
  • Anslutning
    • Individuell anslutning
    • Förmedlarföretag
    • Försäkringsbolag & bank etc.
    • Avtal & regelverk
    • Avgifter & fakturering
  • Branschreglering
    • InsureSecs branschreglering
    • Så går en utredning till
    • Anmäl regelöverträdelse
    • Disciplinnämnden
    • Beslut & uttalanden
  • Rapportering
    • Allmänt om rapportering
    • Regelefterlevnadskontroll
    • Målmarknadskontroll
    • Åtgärder mot penningtvätt och finansiering av terrorism (AML)
    • Anslutna försäkringsbolag
  • Om InsureSec
    • Om InsureSec
    • Andra aktörer
    • Nyheter & press
    • Publikationer
    • Summary in English
  • Ansökan
  • Logga in / Mina sidor
  • Rådgivarregistret →
  • Ansök här
  • Mina sidor
  • Rådgivarregistret →
InsureSec
Kunskapstester
Anslutning
Branschreglering
Rapportering
Om InsureSec

  • Om InsureSec
  • Andra aktörer
  • Nyheter & press
  • Publikationer
  • Summary in English

Avgifter för 2018

Publicerad: 2017-11-23 | Uppdaterad: 2018-10-17

Från och med vecka 47 kommer InsureSec att fakturera 2018 års årsavgifter. Inga prishöjningar har skett sedan 2017. Du finner hela prislistan under Frågor & svar - Avgifter och fakturering.

När vi fakturerar utgår vi ifrån de uppgifter om anställda, arbetsgivare och fakturamottagare som finns i InsureSecs register. Därför är det viktigt att både anställda och arbetsgivare kontrollerar att de uppgifter som finns om dem är aktuella.

Faktura skickas till arbetsgivaren om denne är ansluten* till InsureSec och har bekräftat vilka som är anställda i företaget.

Faktura skickas till individen om vi saknar uppgift om vem som är arbetsgivare eller om denne inte är ansluten* till InsureSec.

* Gäller även företag som har en företagsanvändare.

I vissa fall har en förmedlarorganisation tagit över betalningsansvar rörande sina medlemmar. För att InsureSec i dessa fall ska kunna fakturera korrekt krävs att medlemskapet är bekräftat av både företaget och organisationen i vårt register.

 

Denna text handlar om: avgifter & fakturering
Klicka på ett ämnesord för att visa fler artiklar som handlar om ämnet.

Stäng

Hem

Om Insuresec

Om personuppgifter & cookies

Mina sidor

E-post:

info@insuresec.se

Telefon:

08 - 410 415 75


Fler kontaktuppgifter

Rådgivarregistret

Rådgivarregistret möjliggör för dig att kontrollera om den försäkringsdistributör du anlitar är licensierad eller certifierad.

Till Rådgivarregistret